Polttokennoteknologia ottaa Citroënilla uuden askeleen, kun ensimmäiset vety ë-Jumpyt valmistuvat tuotantolinjalta. Yli 400km* toimintamatka ja kolmessa minuutissa tankattavat säiliöt tekevät yhdistetyn akku- ja polttokennoteknologian hyväksi vaihtoehdoksi pitkiä ajomatkoja ajaville sekä lyhyen tankkausajan tarvitseville asiakkaille.
Hyundain vetykäyttöisillä XCIENT Fuel Cell -kuorma-autoilla on ajettu yhteensä Sveitsissä jo miljoona kilometriä. Nykyinen 46 ajoneuvon kalusto laajenee Sveitsissä 1600 ajoneuvoon vuoteen 2025 mennessä. Hyundai Motor suunnittelee laajentavansa vetykuorma-autojen myyntiä seuraavaksi Pohjois-Amerikan markkinoille.
Kuljetus & Logistiikka
Artturinkatu 2, Box 29, 20200 Turku
lehti@kuljetuslehti.fi