Saumatonta yhteistyötä asiakkaan eduksi
Logistiikka-alan kokeneet tekijät päättivät rakentaa asiakkailleen saumattomasti yhteen toimivan logistisen palveluketjun. Jotta tähän päästiin, tarvittiin hieman uutta ajattelua ja näkemystä, jossa tehtävät hoidetaan asiakaspalvelu edellä.
Ennen kuin tavara saadaan asiakkaan hyllylle, rahtia ovat käsitelleet alan ammattilaiset pakkaamisessa, lastaamisessa, kuljetuksessa, purkamisessa, lajittelussa ja – kyllä te tiedätte? Logistisen palveluketjun tulisi edetä jouhevasti vaiheesta toiseen. Ketjun katkeaminen harmittaa tavaran tilaajaa ja tuottaa kustannuksia, mutta miten varmistaa palveluketjun sujuvuus? – Me näemme, että ratkaisu on kokonaisten palveluketjujen rakentamisessa. Me toteutamme yhdessä luotettujen kumppaneidemme kanssa katkeamattoman logistisen palveluketjun asiakkaamme tarpeisin, kuvailee RJ Logistiikka Oy:n hallituksen puheenjohtajajohtaja Raine Judén. Kaikki lähtee siitä, että asiakas on keskiössä. – Tarkoitus on, että asiakkaan ei tarvitse murehtia logistisen ketjun rakentamisesta tai sen toimivuudesta. Me huolehdimme asiakkaan puolesta koko ketjusta, Judén painottaa.
Kumppaneina alan ammattilaiset
Logististen palveluketjujen rakentaminen lisäksi RJ Logistiikka tuo maahan JAC-trukkikalustoa. Yritys tekee tiivistä yhteistyötä paremman palvelun eteen muun muassa tavarankäsittelypalveluita tarjoavan CH Cargo Handling Oy:n kanssa.
>>> Lue koko artikkeli ilmaiseksi verkkolehdestä!