STIHL lanseeraa Pohjoismaiden ensimmäisen pick-up boxin
STIHL Norden lanseeraa ensimmäisen pick-up boxin ostokokemuksen vahvistamiseksi. STIHL pick-up box asennetaan jälleenmyyjä Gårdsmanin myymälään Jönköpingiin, ja se on osa STIHL konseptimyymälää. Se on myös Pohjoismaiden ensimmäinen STIHL pick-up box. Ratkaisu mahdollistaa tilausten noudon, tuotteiden huoltoon jättämisen ja huollettujen tuotteiden noudon vuorokauden ympäri.

STIHL avasi syksyllä 2021 ensimmäisen pohjoismaisen konseptimyymälänsä jälleenmyyjä Gårdsmanin myymälään Jönköpingiin. STIHL pick-up box täydentää jo ennestään vahvaa ostokokemusta sekä parantaa asiakaspalvelua entisestään. Ratkaisu koostuu tilavasta ja useilla lukituilla lokeroilla varustetusta automaatista, josta asiakkaat voivat noutaa verkkotilauksensa ja jossa he voivat hoitaa huoltoon liittyviä asioita – esimerkiksi jättää laitteensa huoltoon ja noutaa sen myöhemmin. Pick-up box sijaitsee myymälän sisäänkäynnin yhteydessä, ja lokerot avautuvat asiakkaille digitaalisesti toimitettavilla PIN-koodeilla.
STIHL lanseeraa Pohjoismaiden ensimmäisen pick-up boxin Jönköpingiin.
– STIHL pick-up box -ratkaisu tuo joustavuutta asiakkaalle ja parantaa tavoitettavuuttamme. Verkkoasiakas voi noutaa tilauksensa ja sekä lähettää tuotteita huoltoon, että noutaa ne aukioloajoista riippumatta, sanoo Country Manager Hans Gustavsson, STIHL Sverige.
Konseptimyymälässä puutarhasta kiinnostuneet kuluttajat sekä metsänhoidon, viheralueiden ja puutarhanhoidon ammattilaiset voivat kokeilla ja ostaa STIHL tuotteita sekä saada palvelua ja neuvoja. Investointi tehtiin, jotta päästään lähemmäksi asiakasta, ja pick-up boxin avulla STIHL toivoo voivansa vahvistaa asiakaskokemusta entisestään.
– STIHL pick-up box antaa asiakkaalle mahdollisuuden päättää itse, milloin ja miten hän haluaa käsitellä tilaustaan, ja samalla se sijaitsee vain kivenheiton päässä kaikesta myymälän henkilökunnan asiantuntemuksesta, sanoo Hans Gustavsson.