Laakkoselle käyttöön 24/7 huoltopalvelu pääkaupunkiseudulle
Laakkonen tarjoaa BMW-asiakkailleen entistä sujuvampaa huoltopalvelua pääkaupunkiseudulla. Se on ottanut käyttöön BMW-huolloissaan aina avoinna olevan 24/7 palveluautomaatin, jonka avulla asiakas voi hoitaa huoltokäyntiin liittyvät rutiinit, kuten auton ja autonavainten tuonnit sekä noudot.
Palveluautomaattia käyttäessään asiakas välttää ruuhkat: hän voi tuoda autonsa huoltoon ja noutaa huollosta mihin vuorokaudenaikaan tahansa, hyväksyä työmääräyksen ja maksaa huollon kortilla autoa noutaessaan.
”24/7 palvelu on asiakkaalle vaivaton ja nopeuttaa asiointia, kun ei tarvitse odotella vuoroaan huollon vastaanotossa. Asiakas voi periaatteessa hoitaa perus- ja määräaikaishuollot käymättä huollon asiakaspalvelutiskillä”, sanoo Laakkosen autokonsernin jälkimarkkinointijohtaja Simo Ahlgren.
Palveluautomaatti sijaitsee tiloissa, joihin huoltoasiakas pääsee myös liikkeen ollessa suljettuna. Huoltoaikaa varatessaan asiakas saa tekstiviestinä koodin, jolla avaimen voi tuoda palveluautomaatin boxiin ja huollon valmistuttua hän saa uuden tekstiviestin ja koodin, jonka avulla avaimet voi noutaa boxista. Palveluautomaattia voi käyttää myös mm. sijaisauton avaimien luovuttamiseen ja palauttamiseen.
Huollon palveluautomaatit palvelevat nyt Laakkosen BMW-liikkeissä: Laakkonen Espoo Olarinluoma ja Laakkonen Herttoniemi. Tarkoitus on jatkossa laajentaa palvelua muihin suuriin kaupunkeihin.
Lisäksi Laakkonen Porvoon kaikki merkkihuollot ovat nyt entistä pidempään avoinna. Aukioloaika on joka arkipäivä klo 7-21. Asiakkaille tämä tietää entistä parempaa ja joustavampaa palvelua, kun auton huollon saa järjestettyä myös ilta-aikaan. Laakkonen Porvoossa toimivat merkkihuollot: Audi, Ford, Nissan, Skoda, Subaru ja Volkswagen.
Ahlgrenin mukaan pidennetty huollon aukioloaika Porvoossa on kokeilu, jota tullaan laajentamaan muihinkin kaupunkeihin mikäli vastaanotto ja kokemukset ovat myönteisiä.